Odwieczny dylemat: jaki zasilacz?

Autor: HB <ty-grysek_at_w.y.t.n.i.j.t.o.wp.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 23:22:30 MET DST

Witam,

Ostatnio mój komputer coś zaczął głośno pracować. Winowajcą okazał się
zasilacz Chieftec CTF-560-A12S, zakupiony i zamontowany... ostatnio. Pójdzie
na warsztat - dobrze mu tak :-)
Ponieważ w sieci na temat zasilaczy jest wiele różnych i nie spójnych
opinii - proszę Was o pomoc. Co polecicie w miarę nowego (nowe standardy
wtyków - planuję niebawem wymienić podzespoły), stabilnego i CICHEGO!

- Moc min. 500W
- Budżet: 300zł (jak by było 200 to by było miło, ale 350zł - o ile warto -
też dam)
- Dużo różnych wtyków, bo obecnie mam 3xHDD + 2xCD + czytniki i takie tam +
okazjonalnie inne cuda
- budowa modularna bardzo mi się podoba ale nie mam pewności czy to dobre
rozwiązanie, bo to jednak kolejne złącze po drodze...
- Cisza, cisza i jeszcze raz cisza!

Czy np. Cooler Master Real Power M620 to dobry wybór?:
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=11571&katid=14

A może tylko wiatrak w moim Chieftec-u zmienić? Na jaki?

Z góry dzięki i pozdrawiam
HB