Re: T61 - hibernacja i rozładowywanie baterii

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 19:58:17 MET DST

> Otrzymana odpowiedź z Lenovo Polska przerzuca winę na dostawcę systemu
> operacyjnego, czyli Microsoft.

Z tego rozumiem, że nie negują istnienia problemu więc sprawa jest
jednoznaczna - kupiłem od dystrybutora wadliwy produkt firmy Lenovo.
Produkt czyli sprzęt i oprogramowanie. Wadliwe oprogramowanie kupione i
zainstalowane przez Lenovo więc to nie wina Microsoftu bo przecież Lenovo
nie musiało sprzedawać laptopów z oprogramowaniem tej firmy.

Przykład z mojej pracy.
Jeśli do konstrukcji budynku zastosuję materiały złej jakości to za
nieprawidłowości odpowiadam bezpośrednio ja jako wykonawca, ale mam też
prawo dochodzić odszkodowania od producenta materiałów budowlanych (wtedy
muszę mu udowodnić, że sprzedane przez niego materiały nie odpowiadają
podanym na deklaracjach zgodności parametrom).
Chyba każdy by mnie wyśmiał za stwierdzenie "Panie to nie moja wina płytki
pękły bo były złej jakości, więc niech Pan idzie do producenta płytek".

Cóż boję się utraty sprzętu i pieniędzy bo zakupiłem laptopa w sklepie
internetowym ale mam jeszcze trochę czasu na zwrot sprzętu z powodu
niezgodności z umową.
Zaczynam kombinować jakieś pismo z uzasadnieniem.

Możesz napisać w jaki sposób kontaktujesz się z firmą Lenovo Polska?

Pozdrawiam
Darek