Re: widzialem,macalem:)...

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 16:29:50 MET DST

> Bzdury gadasz, te komputery padaja z powodu nędznego wykonania, a nie z
> powodu użycia chipsetów SiS. Tak się składa iż obecnie sam Intel produkuje
> płyty główne w oparciu o chipset SiS (który jest dużo bardziej oszczędny).

Może i Intel sobie robi płyty na sisach- i może laptopy padały przez nędzne
wykonanie: tylko dlaczego właśnie do takich nędznych laptopów trafiały
układy sisa, a nie np vii, nvidii czy intela.
Ja na układach sisa nie widziałem pożądnie wykonanej i bezawaryjnej płyty
nawet w wykonaniu ASUSa od 1998 roku.
Przyznam szczerze że są oszczędne, ale nic poza to:
http://pclab.pl/art26731.html
http://pclab.pl/art24273.html
Pozdrawiam