asus dwl-520gc (help)

Autor: Negatyw <negatyw001_at_USUNTO.o2.pl.invalid>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 14:25:40 MET DST

Witam
I jestem po pierwszej próbie.
Zainstalowałem progs, klikam zgodnie z zaleceniami instalatora, wciskam czerwony
przycisk z tyłu routera, wszystko kończy się sukcesem - tylko nie mam netu ani
po wifi ani po kablu.
Liczyłem na to, że podam operatorowi MAC'a routera - i będę miał net i po wifi i
po kablu bez problemów. A tu - dupa.

Zadzwoniłem do mojego operatora kablowego (EastWest) i twierdzą, że na 99%
podałem im zły MAC routera. Rzekomo prawdzimy to WAN MAC, który mogę odczytać
wchodząc na router z przeglądarki. Wlazłem tak, ale niczego takiego nie
znalazłem. Powiedziano mi też, że muszę wpisać w router:
a) adres fizyczny karty sieciowej połączenia lokalnego ethernet z kompa
stacjonarnego
b) adres fizyczny połączenia bezprzewodówki z laptopa

Nie bardzo kojarzę, w jakim miejscu muszę to wpisać.

Wiem, że odczytuję to przez ipconfig /all

Zamieszczam screeny, które mi towarzyszyły podczas instalacji:

http://img137.imageshack.us/img137/6638/60886347kr0.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/3968/28415957hi6.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/5159/75111523ag5.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/7718/52786356oi6.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/4524/35600671cg8.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/2024/60673150tv8.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/3586/28386982xq2.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/1827/34081991fd5.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/7773/52963190br1.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/908/10ms6.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/800/11ub4.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/2747/12ot8.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/3323/13lf0.jpg

Proszę o garść łopatologicznych porad - bo już wymiękkam...

Dzwonilem ponownie do operatora i MAC jest prawidłowy. Zatem problem w
ustawieniach po mojej stronie. HELP...

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl