Re: widzialem,macalem:)...

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 09:15:08 MET DST

> ...laptopa z biedronki:))
>
> pod palcami jedynie co czuc ,to boskim,sowieckim plastikiem:)...
>
> aaa wlasnie..
> probowal ktos na tym zainstalowac xp albo win 2000 ?...oryginalnie jest
tam
> linux ,a przy probie instalowania czegos inniejszego ( xp) przy starcie z
> plyty instalacyjnej,na poziomie wczytywania plikow systemowych jedynie co
> widac to czarny ekran ( nie zwiecha)...i co teraz?.. da rade w ogole cos
> oprocz linuxa zainstalowac?

Na tym badziewiu z układami Sisa??
http://www.biedronka.pl/img/promocja/3NextWeek/2008.06.16/s13_b.gif
Nawet mnie nie rozśmieszaj
Acer Extensa 5220, z o niebo lepszymi parametrami jest 60 zł droższy:
http://www.agito.pl/acer/acer_extensa_5220200508_lxe870c045.493.329796.html
Jeśli jest to robione przez Mediona, no to będzie problem. Miałem płyta
główną MSI pod Tualatina z Digiteinera i tam jest bios preparowany: nie da
sie hasła wyczyścić, jak wgrałem XP i było bootowanie z dysku to XP nie
startował, pomimo tego że się wgrał- musiało być bootowanie z płyty i cały
czas podczas startu płyta z XP w napędzie siedziała- dodam że XP był
legalny. Za to sprawdziłęm Ubuntu i Free Suse- na linuxach takiej
przypadłości nie było.
Pozdrawiam