Re: Dziwne zachowanie po wymianie procka

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 18 Jul 2008 - 01:04:22 MET DST

Dnia 17.7.2008, chairon napisał(a):

> Nie wiem czy to ma znaczenie, ale moja płyta to dokładnie Mercury KOB KT133a
> FSX (aka K7VZA Rev. 3.0).

Mercury ogólnie nie ma zbyt dobrej opinii. Co do tego konkretnego modelu
płyty, to nie winiłbym konstrukcji a komponenty, bo konstrukcja akurat IMO
jest bardzo udana - na tym samym PCB robiło płyty kilku producentów w tym
wspomniany ECS model K7VZA v3.0 (IMO tym modelem ECS zyskał sobie wielu
zwolenników by to następnie zaprzepaścić modelem K7S5A) czy też Shuttle
model AK12 (IMO najlepsza płyta na tym PCB).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/