Re: obudowy małe duże, które lepsze termicznie?

Autor: \ <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 20:57:36 MET DST

> Dość ciekawie wyglądają obudowy firmy chenbro np.
> http://www.chenbro.com/corporatesite/products_cat.php?pos=16

Mam 2 takie obudowy, moje wersje posiadaja 3 zasilacze HOT-SWAP i tak jak ta
12 kieszeni na dyski SCSI U320 (HOT-SWAP) nawet toto dziala plyta dual
Opteron. Mam w serwerowni caly przekruj serwerów roznych marek IBM, DELL,
HP, i kilka innych ale osobiscie bardzo lubie HP seria DL 3xx jest super
zwlaszcza ta nowa z dyskami SAS 2,5 cala np. DL 360 1U max 6 dyskow 2 x
QuadCORE do 32 GB RAM `u wystarczajacy do wiekszosci zastosowan.
i ta instalacja ze SMART_starta poprostu fajnie i jest relatywnie cichy,
przy starcie wyje ale zaraz sie pomierzy teperaturowo i jest spoko.
wbudowane ILO taki KVM over ethernet i kilka innych bajerow.

http://h50146.www5.hp.com/info/newsroom/library/images/fy2007/fy07-007_dl365.jpg

Buniek