Re: obudowy małe duże, które lepsze termicznie?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 13:46:13 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Mam złe doświadczenia z uniwersalnymi obudowami rack ATX.
> Wszystkie, jakie widziałem, były dosyć tandetne i w zasadzie
> pozbawione takich funkcji jak nadmiarowe zasilacze czy klatka
> hot-swapowa na dyski. Choć owszem, nie szukałem dużo, może są
> jakieś wyższej klasy.
Tak naprawdę nie potrzebuję hotswapu, zasilacz redundantny też nie jest
potrzebny. Chcę zbudować serwer maszyn wirtualnych, będzie
wykorzystywany jako serwer środowiska developerskiego, do którego kilku
użytkowników będzie się łączyć przez RDP.

> Nie patrzyłeś, czy nie dostanie się np. gotowego Suna na
> Athlonach? Wychodzi tylko trochę drożej, a jakość i funkcjo-
> nalność o niebo lepsza.

Sprawdzę, nie myślałem o tym.

> Inna sprawa, czy tego potrzebujesz :) Skoro piszesz, że ser-
> wer ma stać w domu, to pewnie nie jest to jakaś bardzo istot-
> na maszyna. Z drugiej strony -- dlaczego rack?
W domu mam małą szafę 27U, w sumie rack nie musi być może być tower
leżący na boku na półce.

--
pozdrawiam
Piotr