Re: Co sadzicie o tym notebooku ?

Autor: mb <pustyadres_at_xy.pl>
Data: Thu 17 Jul 2008 - 13:17:48 MET DST

U¿ytkownik "Rados³aw Sokó³" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:g5n8p0$28p$3@polsl.pl...

> PS. Przesiadka ze stacjonarnego na notebooka to te¿ wed³ug
> mnie z³a decyzja -- chyba, ¿e mieszkasz w hotelach,
> co miesi±c innym :)

Mam inne zdanie
Nie lubie zagracac sobie domu kompem stacjonarnym, wole notebooka,
szczegolnie w chwili gdy te ostatnie nie odstaja specjalnie od komp
stacjonarnych

> Ale po co *takie same* parametry? Wyrzuæ wymaganie karty
> graficznej, to zejdziesz o co najmniej 500-600 z³ :)

Coz, moj obecny notebook ma zintegrowana gafike ( fakt, ze ma juz ponad 2
lata ) i niestety nie daje rady ze strategiami z 2007 ( lub pozniejszymi, np
Making History )
Wiec raczej nie chcialbym kupowac nowego notebooka bez w miare porzadnej,
niezintegrowanej grafiki :-)