Re: Solidne ch³odzenie LGA775

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 16 Jul 2008 - 00:20:08 MET DST

> W AM2 p³yty wyginaj± siê w przeciwn± stronê dzieki podk³adkach z tworzywa
> sztucznego po drugiej stronie p³yty- naprê¿enie nie jest jednak tak
> drastyczne jak w LGA775.

dlatego jest to w zasadzie jedyna rzecz która zniechêca mnie do intela.
Kiepsko siê to zak³ada, kiepsko ¶ci±ga. Nie cierpie plastikowych rozwi±zañ
rodem z zabawek dla dzieci. Parê razy widzia³em jak taki cooler odskakiwa³
bo ko³eczki puszcza³y . Wolê zapinki na AM2, zak³ada siê i ¶ci±ga to bardzo
³atwo.