Kontroler Promise FastTrak 376

Autor: Chopin <stawnanet_at_wUpE.pEEl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 23:54:24 MET DST

Witam,
Mam problem ze zintegrowanym kontrolerem Promise 150 FastTrak 376 (2xSATA
1xIDE) na płycie Soltek SL-87CW-FL. Opis tej płyty:
http://pclab.pl/art7816.html
Mianowicie kontroler przy starcie komputera nie wykrywa dysków.
Próbowałem 3 różne dyski SATA - żaden nie został wykryty. Jeżeli podłącze
dysk IDE proces skanowania (wykrywania) zatrzymuje się :-(.

Firma Soltek chyba już nie istnieje.
Na stronie Pomise nie znalazłem upgrade'u BIOS lub Firmaware do tego
kontrolera.

W Windowsie kontroler jest wykrywany poprawnie, jednak wykrywanie i
podłączanie dysków jest realizowane na poziomie BIOS'u kontrolera.

Jak rozwiązać ten problem? Może ktoś miał podobne kłopoty z tym kontrolerem?

Pozdrawiam,

--
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"