Thinkpad r31 - bateria biosu

Autor: Vlad The Ripper <os46_zamien_cyfry_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 21:13:44 MET DST

Witam

Chciałbym spytać czy w laptopie thinkpad r31 jest jakaś bateryjka
podtrzymująca ustawienia BIOSu, która byłaby niezależna od głównej baterii?
Po długim czasie (kilka tygodni) nieużywania laptopa za każdym razem gdy go
uruchamiam znikają ustawienia daty i innych parametrów w BIOSie. Jako, że
główna bateria i tak słabo trzyma, a nie jest mi do pracy potrzebna
chciałbym tylko wymienić tą bateryjkę od biosa (odpowiednik tych w płytach
głównych pecetów).
Ale nie bardzo wiem jak się do niej dobrać i gdzie ona jest ?
Prosze o pomoc.

Z góry dzięki.