Re: miałem komputer :(

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 20:03:57 MET DST

Dnia 15.7.2008, JoteR napisał(a):

> No to mnie pocieszyłeś, bo właśnie mam zamiar poeksperymentować z CUSL-em.

Jakbyś chciał to mam jakieś bety dla CUSL2-C a dokładniej poprawioną 1009,
1012, 1014 - niestety nie pamiętam (trochę lat minęło odkąd miałem w ręku
ostatniego CUSLa) co poprawiono ani czy zadziałają z innym wersjami CUSL
niż wspomniana, nie mam do nich dokumentacji. W każdym razie jakiś powód
musiał być, że używałem nieoficjalnej 1014.

> Ale pamiętam, że jeszcze w ubiegłym wieku jak potraktowałem P2B jakimś
> zmutowanym BIOS-em, to musiałem go reanimować "na żywca" na drugiej płycie,
> bo nic nie wskazywało na aktywność BB.

Taki proces "reanimacyjny" odbywa się "na czuja" - żadnych komunikatów na
ekranie (poza grafiką na ISA, ale to historia).

Tak sobie teraz skojarzyłem, że żadna ze znanych mi instrukcji o tym nie
wspomina, ale kilku producentów pisze o tym na swoich stronach WWW (FAQ,
support).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/