Re: Karty referencyjne - w czym różnica?

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 14:08:07 MET DST

No... to o czym piszesz, jest dosyć logiczne.
Wiązało się to też czasami z wypchanym po
brzegi pudłem (jak na 24' LCD nie karte grafiki ;)
- z grami, przelotkami, itp. - np. u ASUSa, co IMO
też jest pewnym wariactwem, bo:

kart wypasionych - czyt. pow. no... 1.000 zł
nie kupuje zwykle "żółtodziub" ani młodzian.
Jest to zwykle "n'ta" pogoń za wydajnością
"dorosłego" kolesia :).

Gry lecą do szuflady bez otwierania, a 102
przelotka DVI czy inny SVideo laduje w
nierozerwanym woreczku obok. :)

Wracając jednak do tematu.
Chodzi mi głównie o obecne w tej chwili na rynku
Radki 4870. To tak naprawdę to samo urządzenie
w którym pewnie trudno by doszukać się różnic (?).
Nawet chłodzenie mają identyczne (choć pojawił się
jakiś toxic bodajrze, ale to poj. przypadek odmienności
dla fanów zmiany ref. chłodzenia.)

Dobrze myślę?

pozdr