Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Tue 15 Jul 2008 - 10:23:39 MET DST

PAndy pisze:
> tylko nietypowe? o wiekszej zdolnosci reprodukcji barw? tylko ze dalej
> nie daje nam to mozliwosci niezaleznej regulacji widma podswietlenia

O ograniczeniach już rozmawialiśmy. Do konkretnych celów stosuje się
podświetlenie o skorelowanej temperaturze barwowej pożądanej w danej
dziedzinie i względnej czystości widmowej. Efekt jest więcej niż
wystarczający.

> Poniewaz mam do czynienia z LCD w technice video od niemal zera to wiem
> jak wyglada ten sam obraz na bardzo dobrym TV LCD i bardzo przecietnym
> telewizorze CRT - to naprawde dla mnie rozstrzygajace porownanie.

Należy bardzo wyraźnie rozgraniczyć monitory i TV. LCD o ile na monitor
nadaje się naprawdę dobrze, to na TV beznadzieja.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!