Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: radxcell <sp____ks_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 17:56:11 MET DST

*nabucco* wrote in <news:g5fb4p$shh$1@achot.icm.edu.pl>:
> Po co? Muzeum prowadzisz?

cubic player 1.7/xtc player slabo chodza pod windows.
fasttracker tez nie najlepiej.

sprobuj obejrzec pod winda vivid experiment, boost, dx project, robotnik. nie
mowie o starszych rzeczach, jak second reality, cardiac, dope czy fashion.

c64s tez chodzi pod dosem. vice nie dziala tak dobrze.

to taki ulamek rzeczy, ktore mozna robic pod dosem...

pozdr, rdx