Re: Nowy komputer po burzy...

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 15:22:19 MET DST

Mon, 14 Jul 2008 06:17:05 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

> a to jest zabezpieczenie przed burza? I da sie je zmontowac w kwocie
> poniezej kilkadziesiat tys. zlotych ?
> Jak pierdyknie blisko sieci albo domu to nic nie pomoze.

Ja się tam na elektryce nie znam więc przy okazji zapytam:
Rozumiem te wszystkie listwy z bezpiecznikami i UPSy nie chronią przed
problemem pioruna?

A wyłączony w czasie burzy komputer (ale nie z kontaktu), też jest
zagrożony?

W ogóle planowałem zamiast płyt robić backupy na zewnętrzny dysk w sieci,
ale wychodzi, że jak zapomnę go wyłączyć to też może polecieć...

--
Kapsel
  http://kapselek.net