Re: Czy są desktopy z 2 x CPU QC ?

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Mon 14 Jul 2008 - 13:54:46 MET DST

Dnia Sat, 12 Jul 2008 14:37:36 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> Procesory są ok ale interesuje mnie czy wiatraki w takim urządzeniu
> chodzą na maksa tak jak w niektórych serwerach, czy też jest jakaś
> dynamiczna kontrola obrotów oraz napięcia CPU (też w jak niektórych
> serwerach :) )

Trzeba rozroznic dwie rzeczy jesli idzie o serwery - wentylator na CPU, i
wentylatory w obudowie
Jelsi chodzi o wentylatory na CPU - to przy nowoczesnych plytach glownych
nie ma problemu, ustawiasz sobie tryb pracy - quiet, optimal, itp, zalezy
jak zwal.
Gorzej z wentylatorami obudowy - np w Supermicro serwerowej sa duze,
wysokowydajne ale i wysokoobrotowe wentylatory ktore wyja jak potepione:)

--
Mark