Re: T61 - hibernacja i rozładowywanie baterii

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 20:54:05 MET DST

Definicja z systemu Windows XP

hibernacja
Stan, w którym komputer zostaje wyłączony po zapisaniu wszystkich informacji
z pamięci na dysku twardym. Po włączeniu komputera wszystkie programy i
dokumenty, które były otwarte przed przejściem w stan hibernacji, zostaną
przywrócone na pulpicie.

Słowo wyłączony jest jednoznaczne i jego synonimem nie są określenia "stan
czuwania"czy "uśpienie".
Wyłączenie urządzenia powinno być równoznaczne z brakiem zużycia energii.
Jeśli Pan z Lenovo napisał, że "tylko standardowe 6.7 W, czyli tyle co przy
normalnie wyłączonym komputerze" oznacza to niezgodność produktu z umową.
Dodatkowo w instrukcji obsługi nie jest napisane, że w celu wyłączenia
komputera należy wyjąć baterię.

A przed chwilą wykonałem test 3 krotnego wprowadzenia w stan hibernacji, raz
za razem i okazało się, że stan baterii pozostał niezmieniony czyli 100%.
Oznacza to, że Pan z Lenovo mija się z prawdą.
Chyba dzięki Tobie w końcu pozbędę się mojego złomu w postaci T61.

Pozdrawiam
Darek