Re: Dell C610 P3 1.2 - Jaki limit pojemnosci dysku

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 16:24:35 MET DST

> Jaki jest limit pojemnosci dysku, ktory mozna wlozyc do laptopa Dell C610
P3
> 1.2 ?
> Obecnie siedzi tam 20GB, a przydaloby mi sie zmienic go na 120GB.
> Czy ktos probowal? Jak sprawdzic przed zakupem czy dany model pojdzie?

Od roku używam tego laptopa z dyskiem Seagatem momentus 5400.3 120GB, więc
działa, skoro pisze tego maila :)
W tym laptopie jest tragicznie rozwiązanie chłodzenia dysku, a właściwie
jego brak. Ciepło jest odprowadzane do pustej przestrzeni, a nie na żadne
metalowe odpromienniki- efekt jest taki- od maja do września dysk ma prawie
50stopni. Orginalny Fujitsu 20GB mało kiedy był cieplejszy niż 42 stopnie.
Temperatury osiągane przy podłożonej pod spód lapropa rolce, która tworzy ok
1cm przestrzeń- bez tego było jeszcze gorzej.
Nie wiem jakby się sprawował Hitachi TravelStar 5K160 120 GB, ale nie mogłem
go wtedy dostać. Widze że 120GB 2,5 cala na IDE chodzą po 160-170zł- rok
temu to było 250.
Pozdrawiam