Re: Karta Wi-Fi zamiast LiveBoxa?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 16:05:19 MET DST

"Joanna" napisał:

> Zajrzałam do Google i taka karta kosztuje ok. 200 zł.

IMHO niemożliwe, tyle to kosztuje dobry (skoro kolega Sander go kupił to
musi być dobry ;->) router Linksysa. Ale jeśli tak jest, to tym bardziej nie
ma co się zastanawiać

> Nie wiem czy jeszcze istnieje usługa wypożyczenia LiveBoxa, muszę to
> sprawdzić,
> ale wtedy gdy istniała, to kosztowało to 10 zł miesięcznie.

A to już zależy, ja 3 lata temu akurat nie miałem przy sobie 3 stów (tyle
wówczas kosztowały takie routery), za to realne widoki na 10 zł. miesięcznie
:-> Tym niemniej zakup akurat tego Linksysa jest bardziej opłacalny, niż
comiesięczny haracz, bo będzie można go wykorzystać przy zmianie dostawcy
(telewizja kablowa czy osiedlówka). A LiveBoxa trzeba będzie oddać do
telepunktu...

JoteR