Re: monitor na szybko

Autor: Rev258 <lubietojak_at_tlen.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 14:42:23 MET DST

On 10 Lip, 13:04, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:
> szukam pilnie monitorka w okolicach 19-22 cali, panorame.

Nie powinienem się odzywać, bo w osobnym wątku ponarzekałem na świeży
zakup... Ale mnie potrzebny monitor do zdjęć, aby np. widzieć subtelne
różnice w odcieniach koloru skóry na twarzach i kolory identyczne z
tymi jakie powstały w aparacie, aby poddać je obróbce w PS. Szybkość
czy duży ekran mniej mi są potrzebne. Do filmów, netu i innych Twoich
zastosowań polecam jednak ten Samsung 2253bw - 22", dynamiczny
kontrast 8000:1, 2ms. Za tę cenę (ok. 1 tys.) to dobra panorama.
Zamierzam go wymienić tylko ze względu na foty. Teraz przy nim siedzę
i (nie przeglądając własnej twórczości) wszystko jest bardzo ok, nie
ma martwych pikseli, geometria w porządku, żadnych zniekształceń czy
dziwnych odcieni w różnych miejscach ekranu, co się zdarza przy
lampach LCD :)
R.