(~1/2 o.t.) konfiguracja gf5500

Autor: Leon <mariuszlonca_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 14:12:41 MET DST

dorobiłem się plazmy panasonic viera i chciałbym wyświetlić na niej obraz z
kompa (karta gf5500). w panelu mam jakieś niby lepsze aplikacje ułatwiające
pracę z kartą - ustawiłem 2 razy:
1. Klon - wówczas wszystko jest niby ok, lecz zamiast filmu na plazmie w oknie
odtwarzacza jest czarno.
2. Dual View (i to by było na chłopski rozum odpowiedniejsze), ale tutaj mimo
porawnej identyfikacji ekranów nie mam możliwości wysłania czegokolwiek na
ekran 2 (plazma) i ciągle wyświetla mi się na nim tło z pulpitu (bez ikon).
Co radzicie?
Sterowniki mam ze stronki nvidii.Tv przed kabel dvi-hdmi.