Re: miałem komputer :(

Autor: Marek <marek-grupy_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 12:37:48 MET DST

> Od jakiego¶ czasu BIOS-y maj± "zaszyte" w BootBlockach procedury pozwalaj±ce
> na przywrócenie p³yty g³ównej do ¿ycia po nieudanej operacji programowania.

BIOS phoenix, z 2005 roku. Spróbujê jeszcze tego maneweu (sama p³yta +
FDD+RAM +procesor), ale chyba jutro, bo zdj±³em raiator z procesora i teraz
bez pasty nie chcê go zapinaæ, a pasty w domu brak... To w koñcu AMD :( .

> Chyba, ¿e zapuszczono operacjê programowania BIOS-u z nadpisaniem
> bootblocków. Je¿eli nie zaznaczy³e¶ odpowiedniej opcji lub nie dopisa³e¶
> dodatkowego prze³±cznika to programowanie przebiega bez nadpisania tych
> obszarów - czyli w znakomitej wiêkszo¶ci bootblocki pozostaj± "po staremu".

Programowa³em domy¶lnymi ustawieniami tego wynalazku pod windows... Ze tez
mnie podkusilo, zawsze flashowalem biosy z dyskietki, w bezpieczym trybie
DOS... Zaufa³em widzianym wodotryskom to mam ;)