Re: Kalibracja monitora LCD

Autor: Rev258 <lubietojak_at_tlen.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 10:26:47 MET DST

On 13 Lip, 09:39, MarcinCz <temp...@gazeta.pl_wytnij_to> wrote:
> technologia panela
> * TN

Owszem, wcześniejszy Xerox też miał TN i 16,2m, jednak obraz był
doskonały.

> Obrabiasz zdjęcia na TN'ach? Może raczej czymś na PVA powinieneś sią
> zainteresować...

Nie jestem profesjonalistą, do użytku domowego i publikacji zdjęć w
necie nie potrzebuję drogiego sprzętu. Wiesz ile kosztują monitory
PVA, zwłaszcza 22"? ;)
Obraz w Samsungu, w porównaniu ze starszym Xeroksem (gorsze parametry
np. kontrast, smużenie) zaskoczył mnie negatywnie :( Zastanawiam się,
czy przy lepszej karcie graficznej i łączu DVI obraz nie będzie
lepszy. Jeśli nie, odnoszę Samsunga do sklepu.