Re: Acer Extensa 5510 - problem z instalacją WinXP

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 21:16:19 MET DST

> LOL
> Gościu - ten BIOS jest uboższy niż rumuńskie dziecko. Są tu sekcje:
>
> Information (std informacje o sprzęcie)
> Main: data, czas, przydzielanie pamięci dla zintegrowanej grafy
> (i945GM), opcje bootowania i recovery
> Advanced: (ta sekcja powala ilością opcji) :) jest tu raptem infrared
> port (wł/wył.)
> Security: wiadomo - rozliczne ustawianie haseł...
> Boot: chyba nie trzeba opisywać. :)
>
> Także o zmianie czegokolwiek można pomarzyć (chyba, że jest jakiś skrót
> jak w MoBo Gigabyte'a, który ukazuję ukryte opcje... ja w każdym razie
> [...]

Ja nie używam instalki z SP1 od wieków. A dokładnie SP2 z nabieżąco
dogrywanymi sterami kontrolerów dysków: ICH7m, ICH9m, pozostałem intela,
nForcy, odkąd pojawiły się chipsety nForce2, Ati, Silicony, Promise, HPT,
Ite, JMicron, Uli, Via, tylko z Sisami były problemy- ale u mnie to
egzotyka. Puki co żadna płyta- czy to w laptopach, czy to w PC mnie nie
zaskoczyła że dysku nie znaleziono albo bluescreen.
Pozdrawiam