Re: Acer Extensa 5510 - problem z instalacją WinXP

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 20:27:54 MET DST

OMSON pisze:

> Ok sprawdzę to bo faktycznie instalka jest bez SP2 - tak czy inaczej
> pozostaje integracja dodatku w nLite...

Fucktycznie - miałeś rację z tym SP2 - zintegrowałem go z instalką XP i
jak ręką odjął. Użyłem programu nLite (tutaj opis):
http://www.purepc.pl/node/881
Dodałem też (tak na wszelki wypadek) - sterowniki Intel Storage Menager
ICHM7M - tutaj info skąd je wziąć i które dorzucić:
http://mangusta.wikidot.com/opis-instalacji-sata-drivers-windows-xp-on-satellite-a-200

Do rozpoznania chipsetu użyłem programu Astra 5.33 z kompilacji Hiren's
BootCD 9.3.

Pzdr, OMSON

P.S. Jak się znowu ktoś czepi po co męczę bułe z tymi opowieściami - to
odpowiem, że może się to przyda komuś z podobnymi problemami.