Re: wentylatory 12cm w zasilaczach chieftec

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 20:11:15 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:g5ar0c$2f6$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Zresztą "uziemienie" 5 komputerów na ~2tygodnie, tylko dlatego że hałasują
> więcej, to troszkę się nie opłaca.

To trzeba było kupić coś porządnego, a nie chińskiego tasiemca. Jak ja kupowałem
Topower P5 400W, to producent dał 5 lat gwarancji (po 4 jeden z wentylatorów
wolniej się zaczął kręcić). Oddałem do serwisu i znów mam spokój na 4 lata. :)

Mogę wsadzić inne zasilacze
> tymczasowo, ale boje się że te wrócą tylko odkurzone + ew. przesmarowany
> wiatrak, a po paru miesiącach temat się odnowi...

Odkurzenie nic nie da. Smarowanko pomoże na krótki czas.