wentylatory 12cm w zasilaczach chieftec

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 18:10:59 MET DST

Mam już 5 zasilaczy chieftec (350 i 400W) w których po rozpędzeniu się
wentylatory wpadają w wycie/rezonans jak w 10letnim codegenie...
Najstarszy z nich przepracował 6 miesięcy, najmłodszy - miesiąc. Odsyłać
gwarancyjnie mi się nie chce, bo koszt przesyłki do hurtowni wyjdzie
taki, że spokojnie taniej wychodzi wsadzić np arcic cooling jakiś.

Czy tylko u mnie te wiatraczki, konkretnie GP (yate loon electronics)
model D12SH 12(f) DC 12v 0.30A, tak szybko zdychają? Plan mam wsadzać w
ich miejsce ARCTIC COOLING AF12025L albo coś w tym stylu, ale może
doradzicie coś lepszego...