Re: Nienawidzę serwisów.... nienawidzę, mam na serwisy uczulenie

Autor: Grzegorz Nowak <ahpuch_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 16:23:14 MET DST
Message-ID: <g5aeoc$3r7$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

>>> komputerów ( Memtest szaleje od samego początku ) Serwis trwał 1.5
>>> miesiąca ( powinien wg.zapisów gwarancji 21 dni roboczych )
>> odstapienie od umowy zgodnie z kc, zwrot pieniedzy, inny sklep.
>> a dzieje sie tak dlatego, ze zbyt malo klientow czytuje kodeks
>> cywilny. lub ma slabe prawo na studiach.

Ja sie kiedys interesowalem, dowiedzialem sie ze jesli jest okreslona gwarancja (na jakichkolwiek warunkach) to nie ma innych
przepisow mowiacych, ile ma trwac naprawa lub kiedy klient moze zadac wymiany/pieniedzy a odstapic od umowy mozna jesli jej warunki
nie sa spelnione juz przy zawieraniu. Moze teraz sie cos zmienilo.

-- 
pozdr
g
Received on Sat Jul 12 16:25:07 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 12 Jul 2008 - 16:51:05 MET DST