Acer Extensa 5510 - problem z instalacją WinXP

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 14:06:59 MET DST

W notebook'u Acer Extensa 5510 wyczyściłem cały MBR (wiem, że poszła się
j***ć 10-cio gigowa partycja recovery - najprawdopodobniej - ale VISTA
ma już nie gościć więcej na tym lapku...) anyway - przy instalacji WinXP
  wyskakuje bluescreen:
http://img518.imageshack.us/img518/5668/extensa5510kz2.jpg
Dzieje się tak zaraz po (z tego co zaobserwowałem) ładowaniu sterowników
do obsługi CD-ROM stacji dyskietek etc - ten etap instalacji. Wydaje mi
się, że klasycznie chodzi o brak sterownika SATA - mam rację?
Jak sobie z tym poradzić (podpięcie stacji dyskietek na USB zapewne nic
nie da)? :) Pozostaje nLite? Może ktoś wie, skąd wziąć sterowniki SATA
do tego lapka?

Pzdr, OMSON