Re: Nie dziala mi rownoczesnie SATA i ATA na GA-7VASMFS

Autor: Przemek Piorkowski <przemekpiorkowski_at_gmail.com>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 11:24:04 MET DST

On 12 Lip, 11:09, "tu-i-tam" <to-i-...@o2.pl> wrote:
> Czy ktos cos wie na ten temat ?

No jasne. Zakładając, że wszystko ze sprzętem jest w porządku,
oczywiście.
Poszukaj w BIOS-ie opcji związanych z dyskami, słowa-klucze to
"legacy", "enhaced" - coś w tym guście, może wtedy uaktywniać się
podmenu z wyborem czy chcesz mieć działające wszystkie gniazda SATA
_i_ ATA, tylko SATA, tylko ATA, albo po jednym itd.
Kombinuj, ogólnie nie wiem dlaczego masz taki problem ale da się to
obejść, myślę.

Aaa.... pamiętaj, że BIOS GA ma cześć opcji ukrytych uaktywniających
się po klepnięciu CTRL + F1.

P.