Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 22:07:24 MET DST

Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
wiadomości news:g5809j$9m7$1@inews.gazeta.pl...
> Uzytkownik Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteriapl> napisal w wiadomosci
>
> Za niewiele wieksza kwote mozesz kupic o wiele lepszy sprzet:
> www.ceneo.pl/Laptopy;0112-0.htm
> Poza tym za 1000 zl znajdziesz na Allegro IBM'a T41 albo DELL'a D610.

Świadomych konsumentow jest moze 1-2% wiec nic nie zdziałasz, odpowiednio
skierowana reklama wlasnie na tych nieświadomych szarych konsumentow dla ktorych
liczy sie tylko cena zrobi swoje a parametry nie maja dla nich zbytniej wartosci
bo i tak nie rozumieja co jest napisane na ulotce reklamowej.

Mirek