Re: Z PeCeTem za pan brat

Autor: Wacław Sondej <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Jul 2008 - 20:48:10 MET DST

Użytkownik "Marek" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g57v59$bgo$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Ja już nie wiem co tu ostatnio się dzieje z tą grupą ? Ledwo włączyłem
> kompa a tu ptak komuś nasrał na klawiaturę.

Z tego wniosek: nie włączaj kopmputera, bo to powoduje zaskakujący a
nieprzyjemny efekt u kogoś innego. Syty głodnego nie zrozumie a czyscioszek
obsrańca. Nasrał ci kiedyś ptak na klawiaturę? Wątek był buzi dać..Dawno
się tak nie ubawiłem. A propos: rozdyskutowali sie komputerowcy aż jeden z
nich łapie się za głowę i mówi: panowie, opanujmy się. Przecież jest na
świecie poza komputerami tyle pieknych rzeczy, Pogadajmy np. o dupach. Na to
drugi: no właśnie - mój HDD jest do dupy!
Pozdrawiam WS