Re: Athlon XP - skąd takie różnice ?

Autor: Przemek Piorkowski <przemekpiorkowski_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 23:22:43 MET DST

On 10 Lip, 20:57, p <p...@p.pl> wrote:
> Chcę przyspieszyć tego Abita - KT7 bez przesadnie dużego zużycia energii
>   przez procesor - maks. 35W.

Rozumiem. Wesoło nie będzie - ta płyta Bartonów nie obsługuje w ogóle
a zdobycie mobilnego Athlona z innym jądrem graniczy z cudem. Z
drugiej strony sam Athlon XP też nie bardzo będzie potrafił rozwinąć
skrzydła z pamięciami SDR.
Nie wiem co teraz siedzi na tej płycie ale ja bym kupił Durona na
jądrze Applebred - dość tanie, wydajne niewiele mniej od
odpowiadających im taktowaniem Athlonom XP, w sam raz będzie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesor%C3%B3w_Duron#Duron_.28J.C4.85dro_.22Applebred.22.29

Proszę jeszcze też zwrócić uwagę na to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Thermal_Design_Power

P.