Re: Ile zezre miesiecznie.. [OT]

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 22:12:42 MET DST

PSYLO pisze:

> Współczesne routery domowe
> też mają już często potężne możliwości, o czym można się przekonać np.
> przeglądając możliwości tego:
> http://www.panele.draytek.pl/Vigor_2910G/index.htm

Właśnie taki mam od kilku dni. Zastąpił Dlinka DSL-G604T. Jest lepszy od
dlinka jeśli chodzi o menu, zarządzanie pasmem. Zdecydowałem się na
niego ze względu na VPN Server. Ale przyznam, że trochę rozczarowuje,
np. aktualnie nie działa prawidłowo status połączeń VPN site-site.
Podejrzewam, też kilka innych problemów. Z ciekawostek, ma możliwość
shareowania drukarki, a od któregoś firmware'u można udostępniać przez
FTP podłączony dysk USB

--
pozdrawiam
Piotr