Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 17:23:49 MET DST

Remek pisze:
> "Najmniej nieostry jest w naturalnej rozdzielczości."
> Jak się do czegoś takiego odnosić? Co to za wynalazek - "naturalna
> rozdzielczość"? Przecież to jest szum informacyjny bez żadnego sensu.

Czy zatem twierdzi Pan, że maska kineskopu, nie ma wpływu na zachowanie
monitora w różnych rozdzielczościach?

> nie działają idealnie.

Zdaje się, że o to właśnie chodzi.

> Jednak jak do dzisiaj plamka jest
> o wiele mniejsza od piksela LCD.

O wiele to znaczy ile? Proszę o konkrety.

> Również czas reakcji jest nieosiągalny

Bez związku z dyskusją, choć na upartego proszę podać czasy gaszenia
luminoforów.

> Monitory CRT mają wiele wad, jednak dla wymagających
> grafików póki co są niezastąpione.

Sądzę, że nie miał Pan do czynienia z monitorem LCD dla wymagających
grafików. Niektóre cechy CRT są nie do otworzenia na LCD, ale nie można
mówić o niezastąpieniu. Technika LCD już od ładnych paru lat oferuje
rozwiązania w pełni funkcjonalne w zastosowaniach z kolorem. Nawet o
znaczeniu krytycznym.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!