Re: Slot Wi-Fi - standard 802.11n

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 15:22:30 MET DST

,
> Już postanowiłem, że kupię do mojego stacjonarnego

> a np. taka:
> http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=ASUS+WL+138G+V2
> albo taka:
> http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PENTAGRAM+P6121-L4
>
> dwie mam i uzywam, dzialaja idealnie, cena tez jest atrakcyjna szczegolnie
> tej drugiej

Dziękuję za odpowiedź.
Żadna z nich nie obsługuje standardu 802.11n. Nadal nie wiem czy to ważne.
W przypadku karty do komputera stacjonarnego pewnie nie, bo cena nie jest
zbyt duża i w przyszłości będzie można łatwo zmienić kartę na nową.
Jak to jednak wygląda w przypadku laptopa? Tam zmiana nie będzie łatwa,
o ile w ogóle będzie możliwa. Czy warto za laptop zapłacić kilka procent więcej
wybierając model, który obsługuje standard 802.11n?

Pozdrawiam
Andrzej