Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 18:01:46 MET DST

radxcell pisze:
> poniewaz dosc nagle zapanowala moda na lcd, ceny crt poszly w dol. i dobrze, bo
> crtki sa fajniejsze.

Trzy nieścisłości. Nie nagle a od kilku lat, nie poszły wcale w dół,
tylko zaprzestano ich produkcji i nie są fajniejsze, może były.

> czy macie pomysly, gdzie moge kupic dobrego (typu eizo, mitsubishi) crtka o jak
> najwiekszej przekatnej w cenie rozsadnej?

Jest to dość kosztowna metoda na pozyskanie elektronicznego złomu.

> wiem ze sa eizo F980 po 3-4 tysiace zlotych, ale to mnie wlasnie nie kreci :)

Ten post powinien być chyba napisany w 2002 roku.

> w tej chwili pracuje na 21", ktorego kupilem za 150 zl i chcialbym, zeby pracowy
> LCDek dawal taki obraz :)

Nie ma problemu, ale nie za 150 zł.

--
Tomasz Jurgielewicz