Re: czy sa skanery sieciowe?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 14:10:19 MET DST

Radosław Sokół pisze:
> To nie sterowniki to robią, tylko oprogramowanie na poziomie
> użytkownika.
> Sterownik jest na poziomie jądra i *nie ma prawa* wiedzieć
> o istnieniu urządzeń innej kategorii. Drukarka nie wie nic
> o skanerach, a skaner -- o drukarkach. Dopiero programy
> usługowe trybu użytkownika mogą to łączyć.

odbiegamy od tematu wątku i grupy w ogóle, ale mnie zaciekawiłeś, a
wiem, że masz rozeznanie. znam się na tym na tyle, że mogę z pewnością
powiedzieć, że nie działa żadne dodatkowe oprogramowanie także w formie
procesu czy usługi, a taka funkcjonalność jest. możliwe, że jakieś
usługi Windows (XP Professional) są za to odpowiedzialne, ewentualnie,
że coś dodatkowego jest podczepiane pod windowsowe procesy?

--
Ja nadal bez sygnaturki