Re: zasilacz samochodowy do pavilion dv6xxx

Autor: Reksio <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 09:29:12 MET DST

> Jaki to model zasilacza? 19V, 4,75A, 90 W

Zasilałem laptopa 19V bezpośrednio z gniazda zapalniczki - około 14,4V
podczas pracy silnika. Mimo niskiego napięcia - bateria w laptopie była
ladowana.
Nie powiem że polecam spróbować - mój laptop nie był zbyt cenny, więc nie
przejmowałem się tym.

Ciekaw jestem czy praca przetwornicy w laptopie w zakresie dolnych
parametrów (14,4V zamiast 19) ma jakiś wysoce szkodliwy wpływ. U mnie
działał dość długo - jako nawigacja satelitarna, dopuki nie przesiadłem się
wreszcie na palmtopa.

Pozdrrr... Reksio