Re: Laptopy Sony ?

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 09:09:17 MET DST

Rados艂aw Sok贸艂 wrote:

> Tw贸j argument by艂by dobry, gdyby to AMD samo z siebie zacz臋艂o
> produkowa膰 te karty. Ale przecie偶 AMD kupi艂o ATI -- producenta
> z wieloletni膮 tradycj膮 i renom膮. I to ATI dalej produkuje te
> karty, zmieni艂a si臋 ino nazwa.
>
> PS. Czym innym by艂by te偶 producent elektroniki produkuj膮cy
> elektronik臋 innego typu. Komputer za艣 to nie tylko elek-
> tronika, to te偶 troch臋 rozwi膮za艅 mechanicznych, materia-
> 艂owych, programowych, automatyki -- wszystko to wymaga

chcesz mi powiedziec, ze w komputerach MSI sa procesory MSI, dyski MSI,
pamieci MSI, karty wifi MSI, matryce LCD MSI, karty graficzne i
dzwiekowe MSI?

> do艣wiadczenia, pr贸b, informacji zwrotnej od u偶ytkownik贸w

Moze MSI zatrudnila kilku pracownikow jakiejs innej firmy i ma juz spore
know-how, takie, ze nie musi si emozolnie uczyc na wlasnych bledach
przez kolejne 10 lat.

> sprz臋tu z kilku ostatnich lat... Aby by膰 dobrym produ-
> centem komputer贸w - czy to stacjonarnych, czy przeno艣-
> nych - trzeba wielu lat istnienia na rynku.

...by odejsc w niebyt ;)