Kłopot z zegarem - proszę o pomoc

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 02:59:15 MET DST

Witam!

Przy okazji sprawy związanej z slotem Wi-Fi, o który pytałem
w innym wątku, pojawił mi się problem z zegarem.
Jeszcze przed zapytaniem na grupie, gdy myślałem,
że skorzystam z tego slota Wi-Fi, wyczytałem w opisie płyty,
że Wi-Fi może nie działać jeżeli równocześnie jest używany
slot PCI5. Postanowiłem więc tuner TV, który właśnie był na
PCI5 przenieść na PCI4.
Tak zrobiłem i niby wszystko jest dobrze, ale przy pierwszym
starcie po tej zmianie datę miałem 31 grudnia 2001 i jakąś
godzinę, której nie pamiętam. Ustawiłem właściwe dane
w BIOSie, ale teraz okropnie mi się spóźnia zegar - w ciągu
kilku godzin mam 2 do 3 godzin opóźnienia.
Co to może być? Bateryjka przecież nie postarzała się
tak nagle.

Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Andrzej