Re: Moj pierwszy raz - skladanie PC

Autor: eFTe <ftrott.kasujto_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 23:59:13 MET DST

szerszen pisze:

> i tak i nie ;) jak kupi dobra plyute teraz, to za jakis czas wlozy na
> nia za psie pieniadze quada, albo ddr3, ewentualnie kupi druga grafike i
> polaczy dwie, a jak kupi badziewna plyte, to sobie co najwyzje proca
> zmieni, ale pamieci bedzie juz mogl tylko dolozyc starych, a o laczeniu
> grafiki zapomni

Jasne. Tylko quada wsadzi do płyt na p31, ddr3 nie daje kosmicznej
przewagi, zamiast dokładać kiedyś druga grafikę, pewnie lepiej będzie
kupić po prostu nowa - jedna - dobra. No i jak sie upierać docelowo na
to ddr3, to kupując dzisiaj tania płytę na p31 można kupić za
zaoszczędzone pieniądze równie dobrze - za 2, 3 lata podobna tania
płytę, która obsłuży wszytko co tam będzie wtedy w standardzie, już dużo
sensowniejsze i tańsze, wymienić pamięci to tez nie problem (ceny
spadną, stare sie sprzeda). Ale to takie gadanie... ilu ludzi, tyle
"strategii" rozbudowy. Mnie samemu sie zmieniało, kiedyś wydawałem masę
kasy i kupowałem najlepsze rzeczy na rynku, ostatnimi laty doszedłem do
wniosku, ze to nie ma sensu, bo można taniej i z prawie identycznym
skutkiem. A zaoszczędzony kesz wydać na inne rzeczy.

pzdr
eFTe