Re: Jaki RAM 800 czy 1066?

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 23:39:29 MET DST

Żadne głupoty:
jest sobie taki serwis www.pclab.pl
W kilku artykułąch dowiedzione jest dlaczego AMD wprowadziło Phenoma X3
http://pclab.pl/art32293.html
- niewiele programów potrafi wykorzystać kilka rdzeni, a nawet takie typu 3D
Studio Max wraz ze wzrostem rdzeni ich wydajność nie rośnie proporcjonalnie
co jest pokazane w artykule o platformie Intela z dwoma 4 rdzeniowymi
układami
http://pclab.pl/art26211.html
- czyli 8 procesorów widzianych w systemie.
Tak więc dopuki oprogramowanie nie zacznie byc od początku pisane na
kilkanaście rdzeni to niech dalej ludzie płacą ciężkie pieniądze za takie
sprzęty. Co innego virtualizacja i dzielenie zasobów pomiędzy kilka
jednocześnie pracujących systemów.
tutaj jest przykład co potrafi program pisany od początku na kilkaset
procesorów strumieniowych w stosunku do C2D:
http://pclab.pl/art32890-6.html
PRZEPAŚĆ!!! A to dopiero początek.
Pozdrawiam