Re: nagrywarka dvd do della

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 23:23:30 MET DST

> Witam
> Mam Della D400 z zewnętrznym napędem DVD. Chcę sobie dokupić nagrywarkę
> DVD. Czy będzie działać dowolna nagrywarka DVD do laptopa, włożona do
> dellowskiej obudowy zamiast oryginalnego napędu?

D400 korzysta z zewnętrznej kieszeni ale rozmiarami zbliożonymi do tej któą
uzywa seria C600 do zatoki Multibay. Ja w swoim C610 upchnołem Plextora
PX-608AL, trzeba było poprzycinać ścianki bo w slotowym napędzie orginalnego
panelu nie zmienie, tylko musiał wejść z fabrycznym napędu- ale z
rozpoznaniem nie ma najmniejszych problemów- to tak jak każdy inny napęd
ATA.
Pozdrawiam