Re: Dla Was banał, dla mnie koszmar :/

Autor: M. <turtle75_at_op.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 22:22:53 MET DST

> Zaraz, kupiłeś nowy dysk w sklepie, do którego pojechałeś razem z
> komputerem? Dysk wymieniał Ci osobiście sprzedawca? I zostawił taśmę
> 40-żyłową? Bardzo Cię proszę, napisz że tylko tak żartowałeś. Przywrócisz
> mi wiarę w ludzi.

1.04 już za nami. Tak było.

> Jeśli jednak nie żartujesz, to wstrzymaj się z eksperymentami do czasu
> zakupienia 2 taśm 8-żyłowych. Podepnij wówczas dysk i DVD na osobnych
> kanałach na końcach taśm, ustawiając każde z nich jako Master.

No dobrze. Myślę, że można zamknąć wątek i odłożyć do komputerowych X-files.
Otóż przypomniałem sobie, że dawno, dawno temu wymieniałem sobie w
stacjonarnym napędy. Zostawiłem leciwego LG4136 jako awarię, choć wiem, że
sprzęt ledwo dyszał.
Podłączyłem go na chybił-trafił, na tych samych zworkach, na tej samej
tasmie, na tej samej konfiguracji biosu i... bingo! Wszystko bangla tak, jak
powinno.

Pofatygowałem się z nowym napdem do sąsiada i sprawdziliśmy to na jego
kompie. Zaskoczyło. Stąd teza o uszkodzeniu nowej nagrywarki do luftu.
X-files...

Dziękuję wszystkim duszyczkom za chęć pomocy. Kolorowych snów ;))