Re: Slot Wi-Fi

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 19:10:35 MET DST

> Kłopot faktycznie będzie, bo chociaż ów slot jest przystosowany do obsługi modułu w standardzie 802.11g, to dołączony do płyty
> fabryczny moduł Asusa był w standardzie 802.11b. Jeśli go masz, to trudno, tzw. "dobrodziejstwo inwentarza", da się z tym żyć ;-)
> Natomiast jeśli go nie masz, to IMHO szkoda zachodu na szukanie, lepiej kupić pełnokrwistą kartę na PCI, w razie czego będzie
> pasować też do następnej płyty.

Bardzo dziękuję.

Rozumiem, że najlepiej dokupić kartę PCI, ale jaką 802.11g czy 802.11n?
Z tego co czytałem, to n jest 6 razy szybsza niż g. Pytanie czy tylko teoretycznie,
czy także praktycznie?

Z tym się wiąże także sprawa wyboru laptopa - z kartą 802.11 g czy 802.11n?

Jakie są za i przeciw?

Pozdrawiam
Andrzej