Drukarka Canon IP4500 - wyrównywanie głowic

Autor: kowalik <kowal_at_asio.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 21:00:38 MET DST

Drukarka posiada automat do wyrównywania głowic drukujących. W
instrukcji jest słowo, że można to zrobić z poziomu samej drukarki (przy
wyłączonym kompie). Ja jednak za pierwszym razem zrobiłem to podczas
instalacji z poziomu sterownika (win XP). Teraz muszę przeinstalować
system i zastanawiam się czy ponownie po instalacji robić wyrównywanie
głowic.

Może drukarka pamięta proces wyrównywania (bez względu na metodę) i robi
się to tylko raz po zainstalowaniu głowicy drukującej (w przypadku braku
problemów oczywiście)?

Czy z punktu widzenia użytkownika wyrównanie z poziomu drukarki różni
się czymś od wyrównania z poziomu systemu? Mam wiele systemów (do
różnych celów) - czy w każdym muszę kalibrowac głowice?

kowal