Re: Slot Wi-Fi

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 18:36:18 MET DST

> Jesli to jest slot to na 100% trzeba tam wlozyc karte. Jakbys napisal, co to za plyta byloby latwiej.

To jest ASUS P4C800 Deluxe - EAY

Zauważyłem, że w jednej z dziurek w tym slocie jest jakiś "paproch" koloru białego.
Nie daje się usunąć - na przykład delikatnie przy pomocy igły.
Chyba to nie jest coś, co tam powinno być?
Obawiam się, że w momencie wkładania karty, o której piszesz, może być z tym kłopot.

Pozdrawiam
Andrzej